Alexis

Frigör tid med enklare HR-Processer. Alexis kompletta HR-plattform förenklar din och medarbetarnas vardag genom automatisering och intuitiv hantering av personaladministration. Alexis mission är att låta företag minska sin HR-administration och i stället jobba mer strategiskt med bolagets viktigaste tillgång, personalen.

Varför Alexis?

Insamling av personaldata

AlexisHR är plattformen som hjälper dig att samla in alla uppgifter från medarbetare. Skapa enkla tidshanteringsprocesser, signera eller lagra dokument och få värdefulla insikter för bättre beslutsfattande.

Främjad tillväxt i organisationen

Alexis öppnar dörren för kontinuerlig utveckling och högre prestationer med mål och medarbetarsamtal. Gör det tydligt för varje anställd och knyt ihop företagets, teamets och individens mål. Plattformen gör det möjligt för människor att nå sin fulla potential.

Bättre kontakt med medarbetare

Alexis skapar en effektiv onboarding som hjälper människor att trivas i sina nya roller. Bygg arbetsflöden, delegera uppgifter i hela organisationen och samarbeta enkelt. Alexis håller dig uppdaterad längs vägen med notifikationer och påminnelser.

Såhär gör du

Överför din lönedata direkt från Alexis till Sysarb snabbt, enkelt och säkert genom en integration.

På några minuter har du din data uppdaterad i Sysarb och kan direkt börja arbeta med din lönekartläggning och/eller lönerevision.  Är du nyfiken på Alexis HR – system, gå in på erbjudandet nedan och hälsa från oss på Sysarb för att boka en demo.